CINE SUNTEM NOI
De peste 130 de ani, reprezentăm industria locală de cosmetice, impresionând o lume întreagă cu un portofoliu multibrand ce conține produse eficiente, concepute în laboratoare performante.
Portofoliul Farmec cuprinde: produse de îngrijire a tenului, a corpului și a părului; produse de machiaj; produse de igienă orală; produse de protecţie solară; produse de cosmetică profesională; produse pentru bărbaţi; soluţii de îngrijire a locuinței. Cele mai cunoscute game sunt Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Tratament Expert, Aslavital, Doina, Farmec, Triumf și Nufăr.
Anual, Farmec lansează şi modernizează aproximativ 100 de produse, capacitatea totală de producţie fiind de 27 milioane de unități. Tehnologiile integrate de Farmec în ultimii ani contribuie la succesul cosmeticelor fabricate în România, apreciate atât în țară, cât și în afară.
În calitate de cel mai mare producător de produse cosmetice cu capital 100% românesc, Farmec dispune de capacitate de producție, de linii tehnologice de înaltă productivitate, precum și de o flotă de distribuție la nivel național, cu depozite și sute de agenți de vânzări în toată țara.
Rețeaua de magazine de brand proprii și francizate acoperă puncte strategice din toate regiunile țării, iar magazinul online Farmec este la un click distanță pentru consumatorii care preferă cumpărăturile online.
MISIUNEA NOASTRĂ
Misiunea noastră este să oferim produse și servicii la cele mai înalte standarde de calitate și din ingrediente atent selecționate, conform așteptărilor și necesităților actuale ale consumatorilor. Compania noastră este certificată ISO 9001:2002 privind sistemul de calitate al managementului.
Pentru atingerea obiectivelor de performanţă şi menţinerea unui standard superior de calitate, Farmec a dezvoltat relaţii de colaborare cu instituţii de specialitate, universităţi şi laboratoare naționale și internaționale pentru cercetări, studii de piaţă, dar şi pentru testări şi obţinerea de acreditări internaţionale.
VALORILE NOASTRE
Promovăm frumusețea autentică și farmecul natural al fiecăruia. De aceea, vei regăsi în produsele noastre ingrediente care îţi vor dezvălui personalitatea, care adaugă lumină, culoare şi contrast frumuseţii tale naturale.
Valorile noastre sunt grija pentru frumos și sănătate, respectul faţă de tradiţie şi mediul înconjurător, completate de cercetarea continuă, inovația şi atenţia la cerinţele clienţilor.
ISTORIC FARMEC
Farmec are o istorie pe piața locală de peste 130 de ani – peste un secol de tradiție și excelență în industria românească de cosmetice.
1889 – Povestea începe la Budapesta, în cadrul laboratoarelor Molnar Moser.
1943 – Anul care marchează începutul poveștii Farmec în România – din rețeaua Molnar Moser se desprinde laboratorul Mol-Mos la Cluj-Napoca.
1949 – În cadrul procesului de naționalizare, laboratorul Mol-Mos devine Fabrica de Produse Cosmetice nr. 21 Cluj, în subordinea Ministerului Sănătății.
1965 – Începe producția laptelui Doina, unul dintre cele mai apreciate și vândute produse pentru curățarea tenului.
1967 – Un moment important pentru companie, care a pus bazele unei noi etape: Liviu Turdean devine director şi Prof. Dr. Ana Aslan încredințează dreptul de producție a cremelor şi emulsiilor antird Gerovital H3 companiei Farmec.
1969 – O premieră naţională – începerea procesului de fabricare a produselor sub formă de spray. Primele produse au fost deodorantul Triumf și spuma de ras Adam. Ulterior, gama a fost dezvoltată cu deodorantele Perla, Zefir, Cristal, o linie de deodorante Farmec, deodorantul Napoca, liniile de deo-parfumuri Magnolia și Anotimp, iar în anii 1985-1990, au fost lansate deodorantele Favorit și Farmec 16, care s-au bucurat de un real succes la nivel național.
1972 – Întreprinderea Industrială de Stat „Flacăra” devine Fabrica de Produse Cosmetice „Farmec”.
1989 – Productia Farmec asigura circa 90% din necesarul de consum local al perioadei respective.
1995 – Compania se privatizează integral prin metoda MEBO, Farmec S.A. având în continuare capital 100% românesc. Ec. Liviu Turdean devine primul Director General ales de Adunarea Generală a Acţionarilor.
1997 – Inaugurarea platformei Dezmir, cea mai mare din Sud-Estul Europei la acel moment și demararea producției la nivel industrial a primelor deodorante din România pe bază de propan butan.
2000 – Se pun bazele propriei rețele de distribuție la nivel national prin deschiderea de reprezentanțe în cele mai importante orașe ale țării.
2008 – Farmec preia integral drepturile de utilizare a mărcii Gerovital, pe care le împărțea până atunci cu Gerovital Cosmetics (Miraj).
2010 – Lansarea gamei Gerovital H3 Evolution, gamă de top pe segmentul antirid în România.
2013 – Inaugurarea primul Atelier de Frumuseţe din ţară, la Cluj-Napoca, unde sunt oferite tratamentele faciale și corporale în care se folosesc produsele Gerovital H3 Equilibrium.
2014 – Lansarea primei linii de produse pentru bărbați, Gerovital H3 Men și a primei game de dermatocosmetice din portofoliu, Gerovital H3 Derma+.
2016 – Inaugurarea primului magazin Gerovital din țară, la Cluj-Napoca. Magazinele Gerovital au la bază conceptul unic de “Doctor în Frumuseţe”, creat în armonie deplină cu atributele brandului: inovaţie, încredere şi eficienţă. În cadrul centrelor Gerovital sunt comercializate produsele din portofoliul brandurilor Gerovital și Aslavital.
2017 – Lansarea primei game de cosmetice de lux, Gerovital Luxury.
2017 – Aniversarea Gerovital – 50 de ani de excelență românească în cosmetică.
2018 – Lansarea primei game de cosmetică decorativă, Gerovital Beauty.
2018 – Lansarea campaniei Unirea la Feminin – cu ocazia aniversării Centenarului – manifestul Gerovital prin care româncele sunt încurajate să acorde sprijin femeilor din anumite comunități vulnerabile.
2019 – Lansarea revistei Gerovital, cu frecvență trimestrială, disponibilă în toate magazinele de brand și online.
2019 – Inaugurarea celui de-al 20-lea magazin de brand Gerovital la Sibiu.
2019 – Lansarea sistemului de franciză pentru magazinele Gerovital, cu inaugurarea primului spațiu comercial la Bacău.
2020 – Lansarea campaniei „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”, un demers de responsabilitate socială pentru reciclarea ambalajelor produselor din portofoliul propriu.